Nana's familiy és un blog dedicat a les nostres mascotes, que per a nosaltres, son una part imprescindible de la família. La protagonista principal del blog és la Nana, un border collie que ens ha fet canviar per complet la nostra vida...

dilluns, 21 d’abril del 2008

Un dia a la platja

Després de dies de pluja i pedregades les reines de la casa necessitaven sortir, i com que en el nostre poble podem escollir entre mar i muntanya varem decidir portar-les a la platja per primera vegada. Hi ha una llei que no permet portar gossos a la platja , però com que encara no estem dins la temporada d’estiu, els policies normalment no diuen res, sempre i quan siguis cívic!. La veritat és que va ser una bona idea, s’ho van passar d’allò més bé, no es van banyar però si van jugar amb l’aigua i sobretot al frisbee!




4 comentaris:

montse ha dit...

Ostres! tinc moltes ganes de portar els meus a la platja. En Negrito i en Donald amb tant de tros per galopar i en Nervi amb tanta sorra per arrebossar-se ...

Maria ha dit...

eeiii, q maques les fotoos! es nota que s'ho van passar bé...la cara de la Brownie corrents ho diu tot!
per cert, que gran que esta!
un peto

laura "la mama de la vivi" ha dit...

si si , platjaaaaaa ¡¡¡¡ no es que m'agradi gaire la sorra, pero quan es fican a dintre l'aigua el papa o la mama, ja vaig jo correns a nadar i bordar a l'hora (que no sé com no m'he ofegat ja) i els faig que sortin (a veure si tindrem un disgust si s'ofegan... qui em treurà llavors a passejar ????)

C.I.A ha dit...

Quina passadaa de fotos! Dóna gust enrar i veure com actualitzeu el blog i podem gaudir d'aqueste dues preciositats!