Nana's familiy és un blog dedicat a les nostres mascotes, que per a nosaltres, son una part imprescindible de la família. La protagonista principal del blog és la Nana, un border collie que ens ha fet canviar per complet la nostra vida...

dissabte, 19 d’abril del 2008

Collage

Fa molts de dies que no escric, però tinc excusa!!! Vaig molt atrafegada amb la feina de la universitat...Així que de moment només adjunto aquest collage.

Espero poder escriure alguna cosa dilluns, doncs hi ha una prova d’agility al club i m’agradaria fer fotos i vídeos.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola wapa!

He escrit al blog de la Montse per contactar-hi, tal com m'has dit, i em sabia greu no participar tb al teu blog, sempre me'l miro i és moolt xulo! Felicitats per la feina!

M'encanta aquest collage que has fet, és per ordinador? Crec k la Brownie està preciosa, i sembla que s'entenen mt b amb la Nana. Només hi falta una foto amb la Cleo!

Enhorabona pel blog i molts ànims per mantenir-lo tant al dia!

Esther

Marta ha dit...

Ja ho se ja que falta una foto amb la cleo, però això ja és més difícil...com que la Brownie la mareja molt mai esta quieta al seu costat i és complicat enganxar-les a totes tres juntes, en canvi a la Nana i a la Brownie és complicat enganxar-les per separat!

Anònim ha dit...

Que maca que està la Brownie!!

Anabel (Rayo i Nala)