Nana's familiy és un blog dedicat a les nostres mascotes, que per a nosaltres, son una part imprescindible de la família. La protagonista principal del blog és la Nana, un border collie que ens ha fet canviar per complet la nostra vida...

dilluns, 4 de febrer del 2008

La Nana fa un anyet!!!

No sabia com començar aquest bloc, em bloquejava cada cop que intentava escriure alguna cosa, però avui crec que és el moment idoni!
Mai m’hagués pensat que podria tenir algun animaló a casa, quan vaig començar a viure amb en Manel, sempre m’havia dit que l’hi feien por els gossos i que a més a més no volia animals perquè era molt maniàtic amb els pèls...Després de molt insistir vaig aconseguir que em deixés tenir un gat:

La Cleo (la reina de la casa) que ara ja té tres anys.

La majoria de la gent pensen que els gats son traïdors, i que no son gens carinyosos, doncs s’equivoquen, almenys pel que fa a la Cleo. La Cleo com la majoria dels gats és força independent, però molt manyaga, al matí quan ens aixequem sempre la tenim enroscada a les cames esperant que li desitgem el bon dia, i a les 12 de la nit ja la tinc a la porta de l’habitació esperant-me per anar a dormir.

Tot i ja tenir la Cleo, el meu cor em demanava un altre animaló per estimar, i per fi al abril del 2007 va arribar a casa la Nana, un border collie que ens ha canviat el ritme de vida i podríem dir que la filosofia de viure.


La Nana és una gosseta noble, carinyosa, divertida que ens té el cor robat i que torna boja a la Cleo!!!.A més gràcies a la Nana amb el meu marit compartim una nova afició l'Agility.

Avui la Nana fa 1 any i per això crec que és el moment idoni per inaugurar el blog.

No creieu que la cosa acaba aquí... molt aviat la família tornarà a créixer amb l’arribada de la Brownie, que si tot va bé l’anirem a buscar l’11 de març a Amsterdam.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

HOLA!!!!!!!!!!! el primer comentari!!!!!!!!olei!! Felicitats Marta pel blog, primer dir-te que tens uns animals preciosos i segon que has de treballar per fer de la Nana una campiona i en Manel també per fer-ho amb la Brownie!!Mai us desespereu tots hem passat per això!
Tinc moltes ganes de tornar-vos a veure.
Que seáis felices y comáis muchas lombrices!
Adéuu.
Mar(la mediomaña),Kira y Shyla

montse ha dit...

No s'hi val! Mira que fa dies que entro i surto d'aquest blog per poder-lo estrenar i va i una manyica em pren el privilegi!
Doncs ara a continuar postejant, que jo continuaré comentant totes les entrades. Un petó per tota la família, felicitats pel blog, i un altre petó cap a Saragossa.

montse ha dit...

Ja he afegit el teu link al meu blog, així que, ara no em fallis i posteja molt.
Per cert, el link del meu blog el tens malament, perquè direcciona a un post i no a la portada. Has de lincar-lo a http://gossos-arreplegats.blogspot.com

xxxxxxxxxxxx .... (molts petons)

Anònim ha dit...

Hola Montse!! merci per el petó ja m'ha arribat i m'ha animat una miketa!!!!!!olei!!!espero que et vagi toto molt bé, i aviam si ens veiem aviat.
Per cert Marta: PRECIOSA la foto de la Brownie! És un encant!!
Petons i abraçades!